Nowe hasło dostępu

Uwaga! Ustawienie nowego hasła dostępu jest równoznaczne z utworzeniem kont w usługach dodanych (eduroam, AnyConnect VPN) oraz akceptacją związanych z nimi regulaminów lub, w przypadku kont już istniejących, zmianą haseł na nowe (np. zmianie ulegnie hasło dostępu do sieci eduroam i USOSweb).

Ustawienie nowego hasła dostępu wymaga podania adresu e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość z linkiem umożliwiającym zalogowanie się do systemu.

Jeżeli jesteś pracownikiem, w polu „e-mail” podaj służbowy adres e-mail (adres w domenie UMCS, np. @poczta.umcs.lublin.pl, @umcs.lublin.pl, @umcs.pl). Jeżeli nie posiadasz służbowego adresu e-mail, załóż nowe konto pocztowe w systemie ZEUS. Informacja o twoim koncie zostanie pobrana do systemu logowania w przeciągu 3 dni.

Jeżeli jesteś studentem lub doktorantem i nie pamiętasz adresu e-mail, który podałeś podczas rekrutacji na studia lub straciłeś dostęp do swojego konta pocztowego, poproś dziekanat o zmianę swojego prywatnego adresu e-mail w systemie USOS.

Uwaga! Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem, sprawdź na swojej skrzynce katalog SPAM oraz w zakładkach skrzynki odbiorczej, jeśli Twój serwis pocztowy segreguje wiadomości.